Zpět na nabídky práce České Budějovice

Nabídka práce KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK - České Budějovice

Ke dni 21.09.2024 nabízí SOPHIA, jazykové služby s.r.o. (26025876, České Budějovice) volné pracovní místo na pozici KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK v obci České Budějovice (okres České Budějovice).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 25 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 21. 9. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK
Místo práce:
České Budějovice (České Budějovice)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.11.2024
Mzda:
25 000 až 33 000 Kč
Text nabídky:
Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na www.sophia-cb.cz (překlady) a http://js.sophia-cb.cz (jazykové kurzy). Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury. Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd.) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zahraničními obchodními partnery, a to nejčastěji e-mailem, telefonicky, popř. osobně a další související administrativní práce. Co Vám můžeme nabídnout? Propracovaný systém zaškolení zkušenými vedoucími pracovníky; po zapracování samostatnou a pestrou práci s podporou zkušenějších kolegů; každodenní uplatnění anglického jazyka v praxi- slovem i písmem; profesní a osobní rozvoj v zajímavém oboru jazykových služeb; možnost postoupit na pozici vedoucího projektového týmu, do oddělení obchodu a nákupu; přátelskou atmosféru a příjemné, moderně vybavené pracoviště v historickém centru ČB; využití firemních benefitů (např. jazykové kurzy, příspěvek na stravování a soukromé pojištění); dlouhodobou perspektivu zaměstnání. Co očekáváme od úspěšného uchazeče? Zájem o jazykový obor, komunikaci s lidmi z celého světa a současně svůj vlastní profesní rozvoj; zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr; dobrou vstupní znalost angličtiny slovem i písmem (nejméně B1+) a češtiny; znalost němčiny je výhodou; velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel); schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce; dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti. Práce je vhodná pro absolventy VOŠ nebo VŠ, případně i studenty posledních ročníků VŠ. Termín nástupu do zaměstnání = dle vzájemné dohody. Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity. Zájemci, hlaste se prosím na zaslat email. Každému rádi odpovíme. Kontaktovat zaměstnavatele lze i telefonicky.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
SOPHIA, jazykové služby s.r.o.
Kontaktní osoba:
Karla Bauerová, 608 112 992