Pracovní náplň:
- Import/export bankovních výpisů pomocí internetového bankovnictví.
- Vystavování a odesílání tuzemských/zahraničních platebních příkazů v CZK a devizách.
- Párování plateb se závazky a pohledávkami, doplňkové saldo, účetní likvidace.
- Kontroly zůstatků účtů včetně kontroly dostatečného zůstatku s ohledem
na očekávané transakce.
- Kontroly spojené s převodem do UCE, otevírání a uzavírání účetního období v bankovní agendě.
- Dokladová inventarizace účtů vztahujících se k bance, archivace.
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání, ekonomické výhodou,
- základní orientace v účetnictví,
- schopnost a ochota pracovního nasazení,
- pečlivost, samostatnost, smysl pro přesnost, komunikativnost,
- základní znalost MS Office (MS Word, MS Excel),
- znalost ANJ výhodou.
Nabízíme:
- práci v příjemném kolektivu,
- zajímavou práci s možností profesního rozvoje,
- perspektivu zaměstnání,
- zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR Award apod.
Nástup od: ihned, případně dohodou.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle platného mzdového předpisu s přihlédnutím k dosaženému vzdělání a zkušenostem, po ukončení zkušební doby přiznání výkonnostní prémie, 30 – 35 000 Kč měsíčně.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „odborný referent banka“ na e-mail:
zaslat email do 25. 11. 2024.
Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.