Co Vás čeká:
- Vyřizování korespondence, evidence pošty, správa datové schránky
- Vedení pokladny, evidence faktur, objednávání potřebných materiálů a služeb
- Příprava, evidence a archivace dokumentace
- Tvorba a aktualizace vnitřních směrnic
- Správa vozového parku Charity J. Hradec a evidence knihy jízd
- Zpracování mezd, přihlášky a odhlášky zaměstnanců, práce s účetním programem
- Kompletní vedení personální agendy a dokumentace
- Komunikace se správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami a úřadem práce
- Příprava reportů a analýz
Nabízíme:
- Zaměstnání na 0,6 úvazek v Jindřichově Hradci
- Nástupní mzdu 18 000 Kč s navýšením po zaškolení
- Dovolenou v rozsahu 25 dnů, tj. 120 hodin za rok
- Nestereotypní, smysluplnou práci v příjemném mladém kolektivu dynamicky se rozvíjející organizace
- Profesní rozvoj a další vzdělávání
Očekáváme:
- Min. Středoškolské vzdělání
- Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnost a časovou flexibilitu
- Zájem o další vzdělávání, sledování a aplikace změn zejména v pracovněprávní legislativě
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
- Uživatelská znalost práce na PC (zvláště Office 365), znalost systému Keloc výhodou
- Soulad s hodnotami a posláním Charity
- Předchozí zkušenosti v oblasti vedení mzdové a personální agendy NNO
Své strukturované životopisy a motivační dopisy zasílejte do 26. 11. 2024 na email:
zaslat email. Výběrové řízení je více kolové. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Nástup od ledna 2025.
Charita Jindřichův Hradec si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici.